Om klant te worden bij Henk Smit kunt u een account aanvragen via de knop 'Inloggen'. Deze aanvraag zal vervolgens beoordeeld worden door ons. Er wordt contact met u opgenomen over het resultaat van deze beoordeling.
Hoe kan ik mijn accountgegevens aanpassen?
Nadat u bent ingelogd kunt u uw accountgegevens zelf aanpassen via Mijn Gegevens in uw HenkSmit dashboard. Het emailadres waarmee u inlogt kunt u echter niet zelf wijzigen. Hiervoor dient u ons een verzoek per e-mail te sturen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Mocht u onverhoopt uw wachtwoord zijn vergeten, dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen door op "Wachtwoord vergeten?" te klikken op: www.HenkSmit.nl/account. Wij sturen u dan zo spoedig mogelijk een nieuw wachtwoord.
Ik wil het wachtwoord van het account aanpassen, wat moet ik doen?
Mocht u wegens omstandigheden of vanwege de veiligheid van uw account uw wachtwoord willen wijzigen, dan kunt u een nieuw wachtwoord invullen en bevestigen onder "Wachtwoord" in het tabblad Mijn Gegevens van uw dashboard.
Kan ik zelf mijn statistieken opvragen?
Ja, deze kunt u zelf opvragen via de statistieken pagina in uw dashboard.
Assortiment
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle getoonde prijzen op HenkSmit.nl zijn exclusief BTW.
Wat doe ik als ik een artikel niet kan vinden?
Mocht u onverhoopt een artikel niet kunnen vinden, dan kunt u ons in dat geval een e-mail met de artikelomschrijving sturen. Onze afdeling inkoop zal dan kijken wanneer het weer voorradig is of overwegen om het product voor u op te nemen in het assortiment.
Klopt de voorraad die wordt getoond op de website?
Ja, het groene vinkje achter 'Op voorraad' geeft aan dat er minstens één stuks van een product voorradig is, deze informatie is bijna altijd correct.
Wanneer is een artikel weer op voorraad?
Een aantal aangeboden artikelen op HenkSmit.nl zijn bestelartikelen en worden pas ingekocht wanneer er verkoop van is. Indien u de precieze levertijd wilt weten, kunt u een e-mail sturen.
Bestellen
Kan ik als particulier ook bij HenkSmit.nl kopen?
HenkSmit.nl verkoopt niet aan particulieren.
Hoe kan ik bestellen bij HenkSmit.nl?
Bestellen doet u eenvoudig via de website. Voeg de producten toe aan uw winkelmand en doorloop de stappen van de checkout.
Een tweede bestelling plaatsen op dezelfde dag, kan dat?
Indien u de bestellingen plaatst voor 12:00 's middags de dag voor levering is dat geen probeem, wij zullen uw bestellingen dan samenvoegen en deze krijgt u in één keer geleverd.
Wordt mijn bestelling bevestigd?
Nadat u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u binnen enkele minuten per e-mail een orderbevestiging.
Kan ik een bestelling annuleren?
Neem hiervoor telefonisch contact met ons op, zolang de order niet is verwerkt in het magazijn kunnen wij deze nog annuleren.
Kan ik een bestelling wijzigen?
Neem hiervoor telefonisch contact met ons op, zolang de order niet is verwerkt in het magazijn kunnen wij deze nog wijzigen.
Ik heb mijn bestelling geplaatst, maar ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen?
Nadat u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u binnen enkele minuten per e-mail een orderbevestiging. Mocht u na enkele minuten nog geen orderbevestiging hebben ontvangen, controleert u dan alstublieft uw spam filter. Mocht u daar ook niets aantreffen kunt u navraag doen via e-mail.
Betaling
Hoe kan ik betalen bij HenkSmit.nl?
HenkSmit.nl betalingen incasseren wij via SEPA incasso.
Meer informatie over de betaalwijze kunt u vinden op de pagina over betaling.
Levert HenkSmit.nl ook onder rembours?
Nee, rembours betaling is niet mogelijk.
Wat is het bankrekeningnummer van HenkSmit.nl?
Het bankrekeningnummer van HenkSmit.nl is NL15 RABO 0336 4038 36 (Rabobank).
Facturering
Krijg ik een factuur per post?
Nee, u ontvangt de factuur per e-mail.
Wanneer ontvang ik een factuur?
HenkSmit.nl verstuurt u een factuur afhankelijk van uw persoonlijke factureringsvoorkeur.
Hoe kan ik een kopie van een factuur opvragen?
Mocht u een kopie van een factuur willen ontvangen, dan kunt u deze downloaden in uw facturen historie.
Uw historie kunt u vinden op de facturen pagina van uw dashboard.
Bezorging
Waar kan ik de status van mijn order vinden?
Na de orderbevestiging is er geen verdere statusinformatie beschikbaar. Indicatie van de tijd van bezorging is helaas niet beschikbaar.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt op de door u opgegeven afleverdatum geleverd door onze chauffeurs.
Klachten of Vragen
Hoe kan ik een klacht indienen?
Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met de service of levering van HenkSmit.nl, stuurt u dan alstublieft een e-mail naar [email protected]. Wij nemen dit dan zo spoedig mogelijk in behandeling.
Wat te doen met door transport beschadigde artikelen?
Indien u bij het controleren van de te ontvangen bestelling breuk aantreft, dient u dit te melden bij de chauffeur indien deze nog aanwezig is. Als de chauffeur alweer weg is kunt u ons een e-mail sturen.
Wanneer is Drankengroothandel Henk Smit bereikbaar?
HenkSmit is op werkdagen tussen 07:00 en 16:00 uur bereikbaar.