Iets niet duidelijk?

Veel gestelde vragen

Account

  • Hoe maak ik een account aan?

    Om klant te worden bij Henk Smit kunt u een account aanvragen. Deze aanvraag zal vervolgens beoordeeld worden door ons. Er wordt contact met u opgenomen over het resultaat van deze beoordeling.

  • Hoe kan ik mijn accountgegevens aanpassen?

    Nadat u bent ingelogd kunt u uw accountgegevens zelf aanpassen in uw dashboard. Het e-mailadres waarmee u inlogt kunt u echter niet zelf wijzigen. Hiervoor dient u ons een verzoek per e-mail te sturen.

  • Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

    Mocht u onverhoopt uw wachtwoord zijn vergeten, dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. Wij sturen u dan zo spoedig mogelijk een nieuw wachtwoord.

  • Hoe kan ik het wachtwoord van het account aanpassen?

    Als u het wachtwoord van het account wilt wijzigen, dan kunt u een nieuw wachtwoord invullen en bevestigen onder 'Wachtwoord wijzigen' in uw dashboard.

  • Kan ik zelf mijn statistieken opvragen?

    Ja, deze kunt u zelf opvragen via de statistieken pagina in uw dashboard.

Assortiment

  • Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

    Alle getoonde prijzen op Henk Smit zijn exclusief BTW.

  • Wat doe ik als ik een artikel niet kan vinden?

    Mocht u onverhoopt een artikel niet kunnen vinden, dan kunt u ons in dat geval een e-mail met de artikelomschrijving sturen. Onze inkoopafdeling zal dan kijken wanneer het weer voorradig is of overwegen om het product voor u op te nemen in het assortiment.

  • Klopt de voorraad die wordt getoond op de website?

    Ja, als er bij een product wordt aangegeven dat deze 'Niet op voorraad' is, dan is deze niet op voorraad. Als u vragen heeft over de beschikbaarheid van een artikel, kunt u een e-mail sturen.

  • Wanneer is een artikel weer op voorraad?

    Een aantal artikelen op onze website zijn bestelartikelen en worden pas ingekocht wanneer er verkoop van is. Mocht u de precieze levertijd willen weten, kunt u een e-mail sturen. 

Bestellen

  • Kan ik als particulier ook bij Henk Smit kopen?

    Henk Smit verkoopt niet aan particulieren.

  • Hoe kan ik bestellen bij Henk Smit?

    Bestellen doet u eenvoudig via de website. Voeg de producten toe aan uw winkelmand en doorloop de stappen van de checkout.

  • Kan ik een tweede bestelling plaatsen op dezelfde dag?

    Indien u de bestelling plaatst voor 12:00 uur 's middags de dag voor de levering, zullen wij uw bestellingen samenvoegen en krijgt u deze in één keer geleverd.

  • Wordt mijn bestelling bevestigd?

    Nadat u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u binnen enkele minuten per e-mail een orderbevestiging.

  • Kan ik een bestelling annuleren?

    Neem hiervoor telefonisch contact met ons op, zolang de order niet is verwerkt in het magazijn kunnen wij deze nog annuleren.

  • Kan ik een bestelling wijzigen?

    Neem hiervoor telefonisch contact met ons op, zolang de order niet is verwerkt in het magazijn kunnen wij deze nog wijzigen.

  • Ik heb mijn bestelling geplaatst, maar ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen?

    Nadat u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u binnen enkele minuten per e-mail een orderbevestiging. Mocht u na enkele minuten nog geen orderbevestiging hebben ontvangen, controleert u dan alstublieft uw spam filter. Mocht u daar ook niets aantreffen kunt u navraag doen via e-mail.

Betaling

  • Hoe kan ik betalen bij Henk Smit?

    Betalingen voor Henk Smit incasseren wij via SEPA-incasso.

  • Wat is het bankrekeningnummer van HenkSmit?

    Het bankrekeningnummer van HenkSmit is NL15 RABO 0336 4038 36 (Rabobank).

Bezorging

  • Waar kan ik de status van mijn order vinden?

    Na de orderbevestiging is er geen verdere statusinformatie beschikbaar. Indicatie van de tijd van bezorging is helaas niet beschikbaar.

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Uw bestelling wordt op de door u opgegeven afleverdatum geleverd door onze chauffeurs.

Facturering

  • Krijg ik een factuur per post?

    Nee, u ontvangt de factuur per e-mail. 

  • Wanneer ontvang ik een factuur?

    U ontvangt een factuur afhankelijk van uw persoonlijke factureringsvoorkeur. 

  • Hoe kan ik een kopie van een factuur opvragen?

    Mocht u een kopie van een factuur willen ontvangen, dan kunt u deze downloaden in uw dashboard

Vragen/Klachten

  • Hoe kan ik een klacht indienen?

    Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met de service of levering van Henk Smit, stuur dan alstublieft een e-mail naar onze klantenservice. Wij nemen dit dan zo spoedig mogelijk in behandeling.

  • Wat te doen met door transport beschadigde artikelen?

    Als u bij het controleren van de bestelling breuk aantreft, dient u dit te melden bij de chauffeur indien deze nog aanwezig is. Mocht de chauffeur al weg zijn, stuur ons dan een e-mail (met foto's). 

  • Hoe kan ik Drankengroothandel Henk Smit bereiken?

    Henk Smit is op werkdagen tussen 07:00 en 16:00 uur per e-mail of telefonisch bereikbaar.


Meer info

Kvk: 50159976
BTW: NL822596556B01
IBAN: NL15 RABO 0336 4038 36

Meer info

Bel ons

Wil je je bestelling wijzigen of annuleren, of heb je een vraag? Bel ons! Wij zijn bereikbaar tussen 07:00 en 16:00 uur. 

Bel ons

Mail ons

Heb je een vraag over het assortiment, bestellingen of een klacht? Mail ons! Op werkdagen reageren we dezelfde dag nog. 

Mail ons